Härligt jobbat!

Jättebra jobbat gumman. Sitter precis och ser på Lilla sportspegeln där de visar från Kortvasan, men jag såg dig ingenstans :)

Själv har jag gjort några tappra försök med skidorna, sakta glidit fram och finåkt vilket har gått riktigt bra. Nu börjar det kännas riktigt bra så jag törs använda knät mer och mer.  Hoppas på att kunna komma igång och jogga under våren.

Så till hösten ska vi självklart ut och vandra, ditt förslag låter perfekt. Det är verkligen nåt att se fram emot. Nya kängor måste införskaffas för mina tånaglar har inte blivit återställda än. Lilltånageln har "återskapats" men halva stortånageln är ff blå. Men snart har den växt ut helt så då är sista spåren efter vandringen borta.

På´t igen bara .....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0