Nytt intresse!

Jag har skaffat mig ett nytt intresse, det som en gång hette Trimorientering! 40 kontroller som jag har hela sommaren på mig att hitta, i lagomt cykelavstånd hemifrån. Visst använde vi oss av kompass och tog ut riktning, stegade och räknade, men någon kontroll var också så lätt att vi såg den på lååångt håll. Jag har gått i ett orienteringsrus hela dagen, det var så jäkla kul! På tisdag ska nästa 11 kontroller hittas!

Snart är det bara en vecka kvar till Tjejvättern, lite gruvar jag mig men det ska gå bra bara det inte är motvind i 10 mil. I går köpte jag hjälm och idag införskaffades löpartights som jag kommer använda när jag cyklar. Nu är jag laddad, redo vette tusan. Ska cykla 5-6 mil i morgon och ev lika långt (fast åt andra hållet) på söndag. Sen är jag nog ta mig tusan redo också!

Livet leker och jag återkommer med rapport sedan jag varit till Motala.

Kommentarer
Postat av: mamms

skorna, vi vill se skorna!

2009-05-29 @ 11:11:10
Postat av: Anonym

Vad för skor? Nu förstår jag inte säkert vad du pratar om...

2009-06-01 @ 19:37:06
Postat av: Anonym

rätt skor, men fel skobrukartillfälle....

2009-06-02 @ 08:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0