Två veckor....

Så var det två vec kor kvar då, och här ligger jag i soffan med rossliga luftrör. Eller hur är det egentligen, finns det bara ett heter det väl rossligt luftrör, inte rossliga? Nåja, nu var det väl inte det mest väsentliga hur det heter, det viktiga i kråksången ( jo, jag låter som en kråka) är att jag är redo att åka de 3 milen om två veckor.

Jag har försökt vila bort förkylningen och jag tror jag har lyckats. Ska åka skidor i helgen och under veckan. Jag kommer inte att vara så förberedd som jag önskar, men jag kommer att stå på startlinjen klockan tio fredag om två veckor för att gå i mål i Mora.

Köpte för övrigt äntligen en ny jacka i går och fick lov att beställa byxorna eftersom min storlek inte fanns. Det var väl inte så spännande att veta. Kul var dock att det var jag och Tora Berger som handlade i affären, Kul är också att jag ska inviga VM här hemma i Vinterstaden i morgon!

//LillSys

Kommentarer
Postat av: Manlige medåkaren

Kommer att finputsa formen med att ställa upp i garnisonsmästerkapen 15 km på fredag den 15/2.
Dock håller jag mig till motionsklassen för att undvika att bli sist i prislistan!!

2008-02-10 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0