Gott Nytt År

Ja, då var det nytt år då. Nytt år och nya mål. December har bjudit på både magsjuka och förkylning, vilket är bra eftersom det är klart nu.

Mitt största mål är att jag ska nå en vikt där jag mår bra och trivs med mig själv. Vad vågen ska stå på vet jag inte, jag börjar med att må bra och trivas! (Ja inte trivas för mycket, alla vet vi ju vad som händer med vikten när man trivs för bra...)
Mitt närmsta mål är Kortvasan förståss. Några rundor i elljusspåret har det blivit och faktiskt en runda med pannlampa vilket var en upplevelse i sig. Inga brutna ben, skidor eller stavar. Jag har min tid att slå sedan förra året och jag vet att det enda sättet jag kan göra det är att träna mer!

Mitt mest gruvensamma mål är att cykla 9 mil, Tjejvättern. 155 dagar kvar och jag som hatar att cykla. Det blir nog bra det med!

Storasyster! Var ska våra kängor styra kosan i sommar? Minst två tältnätter bör det vara!

Det är med spänning jag ser fram emot ett nytt helt outforskat år!





Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vart kan det bära av tro? Självklart ska vi ut och gå, nu vet vi ju vad vi gjorde fel och inte.

2009-01-12 @ 19:25:03
Postat av: Anonym

Ja, vart kan det bära av tro? Självklart ska vi ut och gå, nu vet vi ju vad vi gjorde fel och inte.

2009-01-12 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0