Nere igen!

Nu har vi kommit ner från fjället! Det var precis lika bra som jag hade förväntat mig,

Det största misstaget var "spygrytan" - nästa gång tar jag bara med mig mat som jag testat innan!
Godast var lunchen på Storulvån när vi precis nått målet, korv och stuvade makaroner, värt varenda av de 95 kronor det kostade! Fast, på en god andraplats kommer mackorna vi stekte på Trangiaköket till lunch första dagen. Svårt val!
Jobbigast var sista kilometern, lustigt nog!
Roligast var när vi kon ut från vindskyddet vid Gamla Sylarna, fulla av fnitter. Där krävs kanske en liten rättspsykundersökning...
Äckligast var naturligtvis spygrytan.
Blötast var lördagsförmiddagen mellan Storulvån och Sylarna.
Mäktigast var vindfenomenet som drog förbi på fjällsidan upp emot Blåhammaren, har aldrig varit med om maken!
Skönast var sovsäckarna att krypa ner i efter de hängt i torkrummet på Blåhammaren!
Ondast var min axel och Storasysters hälsena. Ajaj!
Lägst var humornivån - Vi gick på REN TJUR, på VOLTA-REN
Trevligast var tjejerna från Sundsvall, som vi hade framför och bakom hela vägen från parkeringen i Storulvån.
BÄST var naturligtvis sällskapet - Storasyster!

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0