OA nästa?

Ja, kanske är det det enda rätta? OA är förkortning för Overeaters Anonymous, eller Anonyma överätare. Ganska intressant eftersom det räknas som en ätstörning trots att det inte är anorexi eller bulimi. En sån som jag bara, som inte kan sluta äta. Ska läsa lite mer om det...

Förutom att jag sitter och googlar efter överätarsyndrom har jag varit ute och rört mig, lite. Två promenader förra veckan, lite hederligt kroppsarbete lördag och söndag, en morgonpromenad i tisdags och en joggingrunda i kväll. Helt stillastående är jag ju ändå inte, trots att det faktiskt känns så.

Snart vankas semester! Det planerade är en tvådagarstur i fjällen för att testa utrustning och packning inför den lite längre turen till Helags. Jag har aldrig sett en glaciär så det är målet. Förutom fjällvandringar blir det antagligen en resa till Boden, där det finns en otroligt rolig hinderbana som jag har längtat efter sedan sist!

Jaja, till hösten blir det hårda tag, då får det vara slut på de lata dagarna! Såg för övrigt i tidningen nu i kväll att en skidtur i spåret på skidstadion här i Vinterstaden kommer kosta 40:- efter nyår, tror det var 500:- för ett säsongskort. Blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0