Vilse i mörkret!

Har frisknat till och provat vallan! I och för sig provade jag den redan i lördags eftermiddag, men spåret hade drivit igen och det fanns bara fläckvis spår och mest decimeterljup snö så jag vände och åkte hem igen. MEN, idag har jag provåkt tejpningen! Resultatet var gott och jag är nöjd. Håller det där hela vintern är det helt fantastiskt!! 

Jag testade inte bara vallan utan ett, för mig, nytt elljusspår. Det var inte det lättaste. Jag visste inte hur brant det var där det gick utför, jag visste inte hur mycket svängarna skulle svänga och jag hade ingen aning åt vilket håll jag skulle ta där spåren korsade varandra. Jag åkte två varv, sen gav jag upp. Jag ska testa spåret en gång när det är ljust, så kanske det känns bättre sedan. 

Dessutom ÄR det roligare att åka två, så jag hoppas att mitt sällskap (och han som har lite hum om och ger mig tips om skidåkningsteknik) kryar på sig snart så vi får ta en riktig långtur!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0