Ligger i....

Jag ligger i soffan och min träning ligger i träda. Halsen gör ont och så fort jag går ett endaste steg börjar kallsvetten rinna på ryggen. NU vill jag bli frisk och kry istället, jag har inte riktigt tid med det här!

Det märks att jag bor i en stad som är känd för skidsportare. I morse när jag spatserade efter gångvägen från min lilla ö in till staden mötte jag ett helt gäng rullskidåkare och blev omåkt av en annan, ingen ovanlig syn. Det rycker lite i stavarmarna, det är SÅ lockande att åka! Lite snö kom det idag, men den regnade bort under eftermiddagen och det enda som kan tyda på dagens väder just nu är det slask som ligger kvar lite här och var.

Enligt väderprognoserna ska det dock bli snö i november. Då blir det ett "träningsläger" för oss systrar på något närliggande fjäll! Kommer ingen snö, finns fjällen ändå och stavgång är ju träning det med! Vi får valla skorna istället för skidorna....

Nu ska lillasyster fortsätta ligga i soffan tills jag är frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0