Väntan och längtan...

Sitter (nja, bildligt talat) och väntar på att mina diplom ska dimpa ner i postinkastet. På ett ska det stå att jag genomförde Lidingö Tjejlopp på tiden 1,11,34 och på det andra ska det stå att jag under ett års tid har genomfört Kortvasan, Tjejvättern, Vansbro Tjejsim och så Tjejlidingö.

Med andra ord, jag har gjort En Svensk Tjejklassiker! Grattis till mig! Nästa år blir det andra utmaningar, kanske en Fjällmara?

Längtar? Jo, det gör jag efter att få ta fram skidorna och staka iväg i spåret. Om det håller i sig blir det nog en tur i helgen, rekordtidigt!

Ska för övrigt boka boendet till 2010 års kortvasa! Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0