Yess...

...nu är jag igång med "barmarksträningen"!! Tro´t eller ej.

Har varit duktig och gått 5 km minst varannan dag de senaste 2 veckorna och häromdagen spratt det till och jag sprang halva vägen. Dock i intervaller, men jag jag sprang mesta delen. Härligt och det bästa av allt var att det kändes så otroligt skönt att vara så trött i kroppen efteråt.

Det var i fredags och igår morse gick jag igen, det var superhalkigt så jag fick gå och spänna mig hela tiden - det sög musten ur benen rejält. Idag känns det skönt med en vilodag.

Nu längtar jag efter att det ska bli helt torrt på vägarna så det bara är att löpa på. Nästa vecka blir det lugnt på träningsfronten eftersom maken är bortrest, men jag kanske kan lura med mig flickebarnet ut i lillhuset och köra på crosstrainern istället.

JOGG ON!!

Vårruset 2 juni känns som en enkel match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0