C-vitaminer, handsprit och esberitox!

Varför, varför, VARFÖR kan inte sjuka människor hålla sig hemma?? VARFÖR ska de släpa sig till jobbet, hosta och nysa och snora och smittas?? Ok att ungarna är gående smitthärdar, men när inte ens de vuxna kan hålla bacillerna borta (hemma!) då blir jag irriterad och faktiskt arg! Nej, tacka gudarna för c-vitaminer, esberitox och handsprit! Blir jag sjuk nu då vet jag inte vad jag tar mig till, då blir jag helt jäkla galen!!

Träningsläget ligger till som följer, 15 kilometers-slingan avverkades i lördags innan migränen slog till. I söndags tvingade jag mig 3 varv i ett isigt och bakhalt elljusspår med många FAN ekandes mellan granarna.

Just nu ligger jag och funderar över om det ska bli en runda i kväll eller om jag ska lata mig... På torsdag blir det en tisdagsrunda, ja, det beror på löneutbetalningar och månadsbokslut. (Konstigt?) Till helgen blir det antingen 20 km i de gamla vanliga spåret eller en träningslägerstur till www.valadalen.se där det utlovas härliga turer. Vi får väl se!

Återkommer oavsett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0