Ett privat litet delmål...

Jag hatar spinning. Jag hatar det, det är det tråkigaste jag vet, den allra tristaste formen av träning. Samtidigt vet jag ju att det är bra träning, det är något jag borde hålla på med och något som är bra för mig. Därför jag har gett mig själv en utmaning under hösten!

Jag ska börja älska spinning! Jag ska gå minst en gång per vecka, jag har börjat med F&S´s startpass som jag tänkte ta 2-3 gånger innan jag går över till bas, jag ska ta små steg och jag ska tycka att det blir roligare och roligare. Jag misstänker att min avoghet mot träningsformen är att jag har tyckt att det har varit jobbigt och för lätt att lägga av med.

Så, i morgon är det dags igen. När jag slutar med startpassen och går över på bas får jag också möjlighet att gå på aerobic på onsdagar, det blir en hel skopa belöning till mig!

Så, trampa på!

Kommentarer
Postat av: Den stora

Trampa på! Vad duktig du är. Har själv samma åsikt om spinningen, men skulle behöva köra samma utmaning själv för att komma över tröskeln - för det är ju verkligen bra träning. Men...som alltid när jag precis känner att, NU ska jag komma igång...så blir jag tokförkyld. Vad beror det på, varför är det alltid så? Antingern har jag precis kommit igång och så PANG så blir jag sjuk (chockar kropppen??) eller så chockar jag kroppen så pass bara av tanken att den ger upp och blir sjuk av ren förskräckelse ;)



Spinn on!



Kram

2008-09-09 @ 08:50:02
Postat av: Lillan

Det är fler som känner av förkylningarna. Halsen värker och huvudet dunkar. Istället för att ta mig i kragen ikväll blir det att ta mig till soffan. Tyvärr...

2008-09-10 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0