Så är det bara att börja om från början...

Så var det klart då, nu är anmälningsavgiften för 2009 betald! Nu börjar jag om från början med planering och träning. Fördelen den här gången är att jag har gjort det en gång, jag vet vad som är viktigt att tänka på (att dricka kaffe vid sista kontrollen, t ex... ). Nackdelen är att jag har gjort det en gång, nu är det inte lika spännande längre.

I går var det snöstorm här i nedre norrlands inland / fjällland. Det måste ha varit en rejäl storm, för det nämndes till och med på riksnyheterna och det var inga "sörlänningar" som sportlovade i våra trakter!
I dag skiner från en klarblå himmel och kvistarna i trädet utanför hänger stilla mot marken. Fortsätter det på samma sätt ser det ut som att det blir en riktigt härlig skidhelg!! 

 


Kommentarer
Postat av: Manlige medåkaren

Då var första träningspasset inför nästa års kortvasa avklarat. Få se hur man löser det under sommarhalvåret? Rullskidor kanske skulle va nåt!

2008-03-08 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0