Trägen vinner!

Jag ger mig ICKE! Jag SKA vara frisk och startklar om 8 dagar, jag SKA vara det! För mig finns det inget annat alternativ!! Pigg och glad ska jag stå i startled 3 i Oxberg klockan 10 på morgonen 22/2. Kalla det positivt tänkande eller vad tusan ni vill, så ser i allafall verkligheten ut om en vecka.. :)

Efter att ha legat i soffan sedan i lördags kväll börjar jag känna mig lite bättre. Det gör inte längre ont när jag andas, snoret kommer ut (uscha... ) och halsen gör inte alls ont och gjorde det inte igår heller. Jag håller på att bli frisk!!!

Jag ser för övrigt fram emot helgen då VM-stadion ska besökas i gott sällskap och med termosen full med värmande soppa.

Heja Helena!

//LillSys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0