Frisk!!

Nu är lillasyster frisk! Näsan varken rinner, kliar eller känns som en stoppad kalkon, den hosta som är kvar får väl räknas till högfärdshosteri och kroppen känns pigg och glad igen. Det var en rejäl förkylning jag fick men nu är den överstökad och ingen är gladare än jag!

Igår var jag faktiskt ute och kände på hur det känns att åka skidor. Det var ett glädjande besked jag fick för det kändes nämligen mycket bra! Nu var det inga 30 km jag åkte utan snarare 5 men jag var glad ändå och jag ser fram emot fredagen!

Storasyster har efter långdragna förkylningar och ännu mer långdragen snöbrist varit tvungen att lämna Walk Over, men vi har alltid något nytt på G så förvänta er att det kommer nya utmaningar. Vem vet, kanske presenteras något redan på måndag!

Och i övermorgon kommer de långväga resenärerna...  Tänk, att åka 100 mil (gånger två, för de ska ju hem igen!) bil för att åka 3 mil skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0