Bilderna

Jag vet att jag gick i mål i Mora, hela kroppen talade om det för mig i lördags om inte annat. Här kommer bevisen för er som inte var där och såg med egna ögon!



image8

Starten i Oxberg, påsen med överdragskläder är packad och väskan med duschsaker är redo att åka lastbil till Mora.

image9

image10

Där är vi, någonstans. Fortfarande är det en stund kvar innan vår fålla får starta men de flesta är redo med skidor och stavar för att ta sig hela vägen till...

image11

Målet!

image12

Efter drygt 3 timmar var det först "Manlige medåkaren" som skidade förbi fotografen som satt på läktaren vid upploppet,

image13

och 20 minuter senare var det jag som svischade förbi! Eller, hur det nu var...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Grattis!
superduktigt av dig att planera och klara dig igenom vasaloppet!
Jag har själv funderat på tjejvasan,men mina tjejkompisar har svikit :-)

2008-02-27 @ 22:22:45
URL: http://cajsastraning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0