10 dagar kvar...

Det börjar närma sig! Jag känner både panik, otrolig ilska men också hopp och lite spänning. Panik och ilska för att jag verkar ha fått den där dagisförkylningen på riktigt nu, jag ligger nerbäddad i soffan med röd näsa. Hopp och spänning eftersom jag tror att jag kommer bli frisk tills det är dags. Jag är arg och irriterad eftersom jag inte kunnat åka skidor, eller göra någon form av fysisk aktivitet över huvud taget. En lång promenad med hunden i stilla mak kallar jag knappast träning. Fast å andra sidan blev jag svettig när jag gick till postlådan igår, 500 meter!

Nej, visst ska jag vara frisk och kry nästa fredag. Och efter ungefär 15 mils förberedelser med skidor under skorna borde det bli en trevlig resa mellan Oxberg och Mora.

Någon som vill hänga på och åka Halvvasan nästa år??

Lycka till på Garnisonsmästerskapet på fredag! Jag hejjar på dig från sjuksängen!!!

//LillaSyster


Kommentarer
Postat av: Cina

Lycka till!

2008-02-12 @ 11:18:56
URL: http://hubbesmatte.blogg.se
Postat av: LillSys

Tack Cina. Det var trevligt med en läsare, välkommen till oss!

2008-02-12 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0