Är det inte det ena...

.. så kan man ju ge sig tusan på att det är det andra!

Landskapet är täckt av ett tjockt lager snö, minusgraderna är precis rätt till antalet och snart snart kommer isen att ligga på sjön.

Skidorna har plockats fram, ny valla har inhandlats och premiärturen är tagen. 6 km i ett, för mig, nytt elljusspår som var i perfekt skick!

Natten mot igår, några timmar efter premiärturen, låg jag med huvudet över toalettstolen och mådde rejält illa. Jag klarade mig alltså inte från magsjukan som härjat på jobbet. Idag har jag avancerat från blåbärssoppa till blomkålssoppa och tror faktiskt att det gick bra.

Ja, men nu har jag gjort både magsjuka och penicillinkur så nu är borde jag väl vara förskonad mot sjukdomar resten av vintern!

Kommentarer
Postat av: Medåkarens stötta

Här blir det nog premiärtur i helgen.... Jag ska me´....

2008-12-12 @ 08:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0