Väntlös...

Det är konstigt hur sakta tiden går när man väntar! Jag väntar och väntar och längtar efter fjällvandringen, men snart så är det dags! Undertiden jag väntar har jag gott om tid att fundera över packningen, maila förslag på matlistor till storasyster, vänta på att den nya begagnade ryggan och gruva mig lite för att sova i tält om det blir kallt och förståss läsa kartan (snart kan jag den väl utantill...  ).

Tur att semestern är slut så jag har huvudet fullt med andra tankar på dagarna! Och vem vet, kanske jag till och med hinner med något träningspass på Friskis&Svettis innan vi beger oss till Storulvån! Har vi riktigt tur, har jag också plockat en och annan svamp som vi kan ha med i matplaneringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0