Äntligen!!

Halsen gör inte ont längre, jag kan hålla för näsan och blåsa och det tar inte emot i öronen. Jag är alltså frisk!!

Morgonen har inletts med en stavgångsrunda, tyvärr vet jag inte hur långt men 5 km bör det ha varit. Den finfina funktionen som inte brukar krångla får jag inte att funka, den där på Iform där det går att rita upp sin runda och så räknar datorn på ett finurligt vis ut precis hur långt man motionerat.

Rundan gick bra, jag tog det lugnt men blev svettig. Det var lite halt på vissa ställen så både jag och stavarna slant men så länge varken jag eller utrustningen går sönder så...

Nu är det dags för morgongröten, sen skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0