Ja, kanske...

Belysningen i rummet är dämpad, musikens takt strömmar ur högtalarna. Jag sitter där på min cykel och passet ska snart börja, alla är koncentrerade på sitt och trots att vi är 20 stycken är det bara jag. Någonstans där inne känner jag ett litet pirr, snart ska jag få bli riktigt trött och svettig och snart ska kroppen skrika efter syre.

Vad är det här? Spinning som är så jäkla trist!?

För övrigt är jag en jäkel på fickparkering. Men jag antar att det är ett annat forum? Kände bara ett behov av att tala om det för någon. Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nu har jag väntat ända sen i torsdags på att få gå på spinning snart. Och, snart är det äntligen dags! Konstigt det här!

2009-03-31 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0