Motvind och ont i rumpan...

Det gick väldigt bra att cykla 5,5 mil i fredags, visst var segmotorna väldigt sega och svetten lackade stundtals men det gick bra och det var trevligt!
Mindre trevligt var det igår när samma väg skulle cyklas, fast åt andra hållet. Vilken jäkla motvind! Det blåste från sjön hela vägen (förutom sista 2-3 km som var som en smekning!) och jag tror jag gjorde av med alla adrenalindepåer i sinnan. USCH!!!

Nu har jag iaf cyklat 11 mil under helgen och efter morgondagens orientering ska rumpan få vila sig i form tills på lördag! Vi har bokat en jättemysig stuga där vi ska bada, grilla och sova gott!

Ja, och så var jag en sväng på fjället på lördagen i solgasset också. En tur upp på en fjälltopp och middag ur termos strax nedanför med vidund. Sånt kan man också pyssla med en helt vanlig lördag i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0