Ett mål uppnått!

I flera år har jag sagt att jag gärna vill rida på islandshäst!

När jag var liten flicka gick jag på ridskola, en gång i veckan var jag ute och travade och gjorde volter med en tjurig shettlandsponny och sen har jag ridit ute i skogen några gånger men nu är det väl närmare 15 år sedan.

Eller, nej, nu är det väl ungefär 2 timmar sedan! I kväll har jag nämligen varit ute och ridit på en fin islandshäst! Först i paddock för att prova på och sedan red vi ut 1,5 timma efter småvägar, stigar och ner till en sjö. Det var jättenervöst och inte helt enkelt men det gick ändå bra och nu har jag för första gången varit ute och töltat!

Det blir helt klart ridlektioner under hösten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0