Vem har braskat när Januari slaskar?

Det kan man ju undra, för det känns inte som något direkt skidåkarväder när det är 5 varma grader och regnet öser ner...

Skidspåren har dock klarat sig relativt bra, hur de ser ut idag vet jag inte och inte tänker jag ta reda på det heller. I morgon ska jag och tjejvasaåkaren ut på vår första av 5 tisdagsrundor så vi får väl se. Milen jag åkte igår blev någon form av mellanting mellan skate, sidohalk och tvärhugg på skräpet stormen hade blåst ner i spåret. Då var det inte direkt kul att åka skidor...

Nya friska tag och vinterväder med minusgrader, det är precis vad jag behöver nu! De nya stavarna gick för övrigt mycket bra, mycket nöjd med dom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte kul med sånt före. Frågan är bara vad det blir senare i veckan när det blir kallt igen, hårt och isigt. Lite mer snö kanske man kan önska sig.

2009-01-12 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0