Vackra December

Så gick det från att vara mörka, trista, regniga och trötta november till att bli vackra, vita och kalla december! Termometern visar på -10 grader, vackra vinterbilder kablas återigen ut över skidskyttevärlden och mitt i det vackra står jag och njuter.

När vintern kom, infann sig även inspirationen. Valla inhandlades och jag fick också med mig en ny längdåkarväst hem från butiken. Härligt! Nu väntar bara skidorna på vallning och premiärtur.

Boendet till årets kortvasa är bokat och semesteransökan inlämnad!

Det är en jäkla skillnad på att förflytta en 13 kg lättare kropp och det ska bli spännande att känna hur det känns när kroppen är 16 kg lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0