En månad kvar...

Jag har lite träningsverk efter helgen, men det känns bra. Till helgen planerar jag att åka två mil, och så ska jag åka kortare streckor under veckan. Det hade varit skönt att orka åka 3 mil en gång innan vi ska åka Kortvasan, det känns i alla fall som att jag är på god väg!

Om en månad laddar vi med grötfrukost och vallade skidor, för då är det bara några timmar kvar innan vi ska ge oss ut i spåret!

Några funderingar att söka svaren på under den sista månaden...

... finns det duschar i Mora?
... vad äter man till middag dagen innan när man är på resande fot? Medhavd matsäck kanske?
... vad händer om jag bryter av staven efter halva loppet?
... hur mycket vatten behöver jag ha med mig i midjeväskan? Dextrosol eller banan, vad ger mest energi?

Och slutligen vill jag också berätta att boendet är betalt!

Kommentarer
Postat av: Skräpsyster

Låter härligt, ungefär som det formodligen ska när man laddar inför ett lopp och det är bara är en månad kvar. Här finns en del spår har jag läst mig till...precis då tar förkylningen om.
Tröstlöst, det är tröstlöst.

2008-01-22 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0