Smal? Pyttsan!!

Det känns som ett hån att logga in på en sida som heter systrarnasmal. Min storasyster har varit fantastiskt duktig, hon har snart gått ner 10 kilo och hon har fått en jättefin kropp.
För mig är det dock långt kvar...  Jag är helt suverän på att småäta, något jag jobbat med att inte göra de sista veckorna. En liten gnutta resultat ger mig peppning så nu är det tanke bakom det mesta jag stoppar i munnen och grötfrukost varenda dag!

Efter en vecka som vikarie på skolan har jag dragit på mig en förkylning. Ingen träning alltså men jag har varit ute och promenerat vackra promenader i den dimhöljda staden varenda dag för att få frisk luft.

Nu vill jag att jag ska vara pigg och frisk och redo för att springa många många kilometer!

Jogg On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0