Söndagsrunda

Nu känns det som jag är på gång! Har precis varit ute på en gång-/joggingrunda, gick först ca 3,5 km som uppvärmning och sen sprang jag 1,5 km på slutet. Gick faktiskt riktigt bra! Joggade inte fort, med korta steg, och det var inte uppför. Det gäller att välja runda för "psyket", så det känns som att man orkar med. Nu är jag jätteglad att det gick så bra, att jag står upprätt och inte ligger kräkandes ute på bron. Sen är det bara att öka på rundorna allt eftersom konditionen blir bättre. Har tänkt varva med motionscykel (när den är inköpt) och styrketräning i väntan på att det ska bli mer spår och preppade spår. Här ute vid kusten ligger vi lite efter fjälltrakterna.

Har tänkt boka in varannan kväll för dessa rundor, har inte stämt av med maken än men han undrade igår om jag inte ska börja träna snart eller om han ska dra mig runt Kortvasan med Jeepen så det borde inte vara några problem att få ihop det.

Skidorna står i hallen och väntar, hämtade dom igår färdigmonterade. Nu är jag jätteladdad och vill att det ska bli före!

image4

Senare idag ska vi på 4-årskalas. Visst har jag väl gjort mig förtjänt av en massa tårta idag va?

Jogg on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0