Skidspår

Har ni varit inne på www.skidspar.se och sökt fram spår/anläggningar? Superbra, nu har jag sparat ner spårkartan så jag vet vart jag ska hoppa på spårsystemet. Bara snön kommer så har jag bara ca 100 meter ner till spåret, sen är det inte långt bort till stadion.

Japp, har varit duktig ikväll. Idag var det dags för en löprunda igen, utrustad med reflexväst och ficklampa gav jag mig ut i tjockdimman. Hittade hem igen och det kändes riktigt bra. Så nu, efter dusch och ett stort lass med fisk&pärer, blir jag nog kvar här i soffan. Med gott samvete :)

Slapp on...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag tycker att du är så himla duktig, jag önskar att jag kunde ha samma Go som du har! Det är i alla fall ett trolskt vinterväder här idag i vinterstaden. Nattens dimma har gjort träden inbäddade i vita dun, det är några minusgrader och solen skiner rosa på himlen. Då ska man INTE sitta inne och göra innehållsförteckning...

2007-11-21 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0