Aktivitet gott folk, Aktivitet!

Var är det vi har hamnat, har vi gått i vinterdvala? Här är det ingen som skriver, och inte heller någon som läser det vi inte skriver.

Förhoppningsvis har vi inte gått i vinterdvala när det gäller vår vasaloppsträning! Hur går det för er, mina medåkare? Har ni vallat skidorna och vässat formen??

Själv ligger jag i morgonsoffan istället för att vara ute och gå rask morgonpromenad. Varför, vet jag inte säkert. För att jag har en ny vacker adventsstjärna i fönstret som jag tittar på, kanske...

I helgen kom det snö så resten av vintern borde vara säkrad. I lördags gick det inte att åka skidor, gick och gick,allt går men snön vräkte ner och det stormade så jag valde skidåkning på längden och tvärsen på tv istället. Det blev även lite skidskytte från tv-soffan. I söndags hade snöandet och blåsandet lugnat ner sig så då gick det att ta sig runt det lilla berg- och dalbanespåret i P-åsen, fem varv blev det vilket blir ungefär en mil. Det var rejält jobbigt!

Nej, aktivitet gott folk!

//LillSys


Kommentarer
Postat av: Medåkarens stötta

Rapport från medåkarens stötta: Manlige medåkaren jobbar på! Fast han klagar på spåren, å att det blir så immigt i bilen efter avslutat pass! ??

2007-12-04 @ 12:51:38
Postat av: Den stora systern

Här vid mellersta norrlandskusten letar jag febrilt efter snorkel och cyklop, sen är det bara att spänna fast vattenskidorna och ta en tur i de obefintliga spåren!!

2007-12-05 @ 22:16:00
Postat av: Manlige medåkaren

Hjälp! snön håller på att töa bort. Och jag som just skulle få till tekniken!!!

2007-12-06 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0